Οι Αφανείς Ήρωες Ενός Ξενοδοχείου

Το κάθε ξενοδοχείο φαίνεται άψογο, όσον αφορά στη λειτουργία του. Ο επισκέπτης πρέπει να νιώθει σαν το σπίτι του και κάθε του επιθυμία θα πρέπει να γίνεται σεβαστή και να εκπληρώνεται άμεσα – lån penge. Όπως καταλαβαίνετε, οι επαγγελματίες που απασχολούνται σε έναν τέτοιο νευραλγικό τομέα οφείλουν να είναι γρήγοροι, αποτελεσματικοί και φυσικά ταλαντούχοι.

Πόσοι όμως είναι οι εργαζόμενοι που απασχολούνται σε ένα ξενοδοχείο; Αν και αυτός ο αριθμός ποικίλλει ανάλογα με τα αστέρια και τις παροχές του κάθε ξενοδοχείου, εντούτοις αξίζει να αναφέρουμε ορισμένους από τους επαγγελματίες που δίνουν πάντοτε τον καλύτερό τους εαυτό, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε κάθε επισκέπτη.

Καμαριέρες

Το προσωπικό καθαριότητας ξυπνά πολύ νωρίς και ξεκινά δουλειά, όταν ξυπνήσουν οι επισκέπτες και κατευθυνθούν στην αίθουσα του πρωινού. Η κάθε κίνηση πρέπει να είναι μετρημένη και προσεκτική, έτσι ώστε να συνδυαστεί το ενδελεχές καθάρισμα με τον σεβασμό στην ιδιωτική ζωή του επισκέπτη.

Υπάλληλοι Υποδοχής

Οι υπάλληλοι της υποδοχής (στη ρεσεψιόν δηλαδή) οφείλουν να είναι πάντοτε χαμογελαστοί και έτοιμοι να εξυπηρετήσουν άμεσα τον πελάτη. Τα ρούχα τους είναι προσεγμένα, ενώ η συμπεριφορά τους αποτελεί τον καθρέπτη του ξενοδοχείου. Γι’ αυτό και η ρεσεψιόν απευθύνεται σε έμπειρο προσωπικό, έτοιμο να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις της συγκεκριμένης θέσης.

Υπεύθυνοι Πρωινού

Στο πρωινό απασχολούνται πολλοί υπάλληλοι, τόσο για την προετοιμασία του φαγητού όσο και για το σερβίρισμα. Όπως καταλαβαίνετε, κι εδώ οι βάρδιες είναι σκληρές. Καθώς ο χρόνος για το πρωινό είναι περιορισμένος, οι εργαζόμενοι καλούνται να είναι άμεσοι και αποτελεσματικοί. Κάθε επιθυμία κι εδώ θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως διαταγή!

Θυρωρείο

Εδώ λοιπόν οι επισκέπτες μπορούν να ρωτήσουν οτιδήποτε, από το πού θα βρουν ένα όμορφο και ρομαντικό εστιατόριο μέχρι την αναζήτηση εισιτηρίων για το θέατρο. Στο θυρωρείο οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένοι και να φροντίζουν να απαντούν στις ερωτήσεις των πελατών με ευγένεια, σαφήνεια και αμεσότητα.

Προσωπικό Εξυπηρέτησης

Από το room service μέχρι το bell boy και το προσωπικό του μπαρ (rki lån), όλοι οι εργαζόμενοι στο ξενοδοχείο έχουν επωμιστεί πολύ συγκεκριμένα καθήκοντα, τα οποία καλούνται να φέρουν εις πέρας χωρίς χρονοτριβές και προβλήματα. Οι απαιτήσεις είναι σημαντικές, ενώ πάντοτε θα πρέπει οι υπάλληλοι να διατηρούν το χαμόγελο στα χείλη τους και να εξυπηρετούν γρήγορα και με ποιότητα.

Υπεύθυνοι

Υπάρχουν και οι εργαζόμενοι που έχουν λάβει θέση ευθύνης στο ξενοδοχείο και καλούνται να διευθύνουν ένα ή περισσότερα τμήματα. Η πίεση συχνά είναι εξουθενωτική, καθώς όλα πρέπει να κυλούν αρμονικά και ο χρόνος πιέζει πάντοτε. Ακόμη κι ένας κρίκος στην αλυσίδα να μη λειτουργεί, το αποτέλεσμα είναι ορατό. Γι’ αυτό και οι υπεύθυνοι στο ξενοδοχείο περνούν πολλές ώρες και διαχειρίζονται αρκετά ζητήματα την ίδια στιγμή.

Όπως κατανοεί εύλογα ο καθένας, το ξενοδοχείο λειτουργεί αρμονικά μονάχα όταν το προσωπικό αποδίδει τα μέγιστα. Ανάλογα με τις απαιτήσεις της κάθε θέσης, οι εργαζόμενοι στο ξενοδοχείο είναι υπεύθυνοι για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών που παρέχονται. Μιας και τις περισσότερες φορές οι πελάτες φεύγουν ικανοποιημένοι από το ξενοδοχείο, καταλαβαίνετε πως οι πιο πολλοί εργαζόμενοι δίνουν το 100% των δυνάμεών τους στην ικανοποίησή τους, για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!