Τι Θα Πρέπει να Ελέγξετε Πριν την Κράτηση στο Ξενοδοχείο

Είστε έτοιμοι να επιλέξετε το ξενοδοχείο που κέρδισε τις εντυπώσεις για εσάς, ώστε να αρχίσετε να φτιάχνετε βαλίτσες για τις διακοπές; Σταθείτε! Υπάρχουν ορισμένες λεπτομέρειες που καλό θα ήταν να τις ελέγξετε, προτού κατευθυνθείτε στο ξενοδοχείο – dinero rápido. Μέσα από αυτές τις λεπτομέρειες θα κατανοήσετε καλύτερα τι πρέπει να συμπεριλάβετε στη βαλίτσα των διακοπών. Ιδιαίτερα μάλιστα εάν σχεδιάζετε ένα ταξίδι στο εξωτερικό, αυτές οι ερωτήσεις μπορεί να σας γλιτώσουν από μεγάλη ταλαιπωρία!

Έλεγχος πριν την άφιξή σας στο ξενοδοχείο

Πρώτα απ’ όλα, καλό είναι να ρωτήσετε εάν υπάρχει υπηρεσία μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο και το λιμάνι για τους πελάτες του ξενοδοχείου. Αν υπάρχει, ρωτήστε για το κόστος. Ακόμη κι αν δεν υπάρχει, όμως, το ξενοδοχείο μπορεί να σας προσφέρει οδηγίες για το πώς θα φτάσετε εκεί. Ίσως σας στείλει κάποιο ενημερωτικό email με έναν χάρτη, όπου εξηγούνται οι εναλλακτικές που έχετε ως προς τη μετακίνηση.

Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζετε εάν υπάρχει κάποιος μετατροπέας τάσης για τις συσκευές σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για ταξίδια σε μία άλλη χώρα. Ωστόσο, είναι συνετό να ξέρετε εάν το δωμάτιο διαθέτει αρκετές πρίζες για την εξυπηρέτησή σας. Εκτός από αυτό, μπορείτε να ρωτήσετε αν το ξενοδοχείο έχει πρίζα για ξυριστική μηχανή, χρηματοκιβώτιο ή ακόμη και σίδερο. Όλα όσα σας ενδιαφέρουν καλό είναι να τα γνωρίζετε εκ των προτέρων. Γιατί να μεταφέρετε τον στεγνωτήρα μαλλιών από το σπίτι σας, ενώ υπάρχει σε κάθε δωμάτιο;

Οι παροχές και οι εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου ενδέχεται να σας μπερδέψουν, εάν δεν είστε σαφής στις ερωτήσεις σας. Ίσως η εξωτερική πισίνα να μη λειτουργεί όλο το χρόνο, όπως επίσης ενδέχεται το εστιατόριο να λειτουργεί μόνο με μπουφέ. Ενδέχεται να ισχύουν επιπλέον χρεώσεις για τη χρήση γυμναστηρίου ή για την εγγύηση στην υπηρεσία πετσετών πισίνας ή θάλασσας. Όλα αυτά θα πρέπει να τα γνωρίζετε, ώστε να έχετε υπόψη σας τι σας περιμένει εκεί.

Έλεγχος μετά την άφιξή σας στο δωμάτιο

Ακόμη και μετά από την άφιξή σας στο δωμάτιο, μπορείτε να ελέγξετε την ηχομόνωση, την ποιότητα του κρεβατιού, τα υδραυλικά, τη θέα αλλά και την οσμή του δωματίου. Αν κάτι από όλα δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να ενημερώσετε το προσωπικό του ξενοδοχείου (préstamos rápidos sin papeles). Διεκδικώντας κάτι καλύτερο για εσάς, το σίγουρο είναι ότι θα το πετύχετε. Το πιο πιθανό είναι να εγκατασταθείτε σε κάποιο άλλο δωμάτιο, το οποίο πληροί τις προϋποθέσεις και τα κριτήριά σας στο σύνολό τους.

Αλλά είναι σημαντικό να εκφράζετε τις επιθυμίες σας. Μπορεί η δυσφορία σας να μην είναι μεγάλη και συνεπώς να μην είναι απαραίτητη η μετακίνησή σας σε άλλο δωμάτιο. Ίσως χρειάζεστε ένα πιο μαλακό μαξιλάρι ή μία επιπρόσθετη κουβέρτα. Αν χρησιμοποιήσετε όλα τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, μη διστάσετε να ζητήσετε κι άλλα.

Η διαμονή σας στο ξενοδοχείο είναι ένα ευχάριστο διάλειμμα από τη ρουτίνα της καθημερινότητας. Μην έχετε ενοχές, λοιπόν! Διεκδικήστε αυτό που σας αξίζει και να είστε σίγουροι ότι αυτό είναι το κλειδί της επιτυχημένης εμπειρίας διακοπών. Μην συμβιβάζεστε ως προς την ποιότητα, καθώς έχετε δικαίωμα να απολαύσετε τη διαμονή σας στο 100%!